Mitä tehdä, jos yritysblogin perustaminen on lähtenyt räpiköiden käyntiin? Koostin kolmen kohdan listan asioista, jotka kannattaa huomioida, ennen kuin kirjoitustyö polkaistaan käyntiin.
Lue lisääPieni viestintätoimisto – uhka vai mahdollisuus?
Helppo kysymys, ehdottomasti mahdollisuus. Pieni ei tarkoita sitä, että suuret teot eivät kuuluisi tähän taloon. Kerron miksi.
Lue lisääNäistä syistä brändin oma media on paras media
Yrityksen tai organisaation oma media rakentaa ja vahvistaa brändikokemusta. Oma media ei kuitenkaan synny sormia napsauttamalla, vaan se vaatii perusteellisen pohjatyön ja tavoitteet.
Lue lisääSuunnitteilla yritysblogi? Kirjoita tekstejä, joista tykkäävät ihmiset ja hakukoneet
Yritysblogi on yksi verkkosivuston tärkeimmistä osa-alueista. Se tuo eloa kokonaisuuteen ja antaa äänen yritykselle. Tarinoiden ja kuvien kautta tuotteet ja palvelut tulevat lähelle lukijaa.
Lue lisääNyt jos koskaan kannattaa satsata toimiviin verkkosisältöihin – miksi hyvät tekstit ovat tärkeitä?
Kun yritys kilpailee huomiosta hälinän keskellä, sanoilla on paljon valtaa. Näistä syistä tekstit kannattaa sijoittaa markkinointiviestinnän priorisointilistan kärkipäähän.
Lue lisää