Näistä syistä brändin oma media on paras media – kunhan työn tekee suunnitelmallisesti ja hyvin

Yrityksen tai organisaation oma media rakentaa ja vahvistaa brändikokemusta. Oma media ei kuitenkaan synny sormia napsauttamalla, vaan se vaatii perusteellisen pohjatyön ja tavoitteet.

Lue lisää

Suunnitteilla yritysblogi? Kirjoita tekstejä, joista tykkäävät ihmiset ja hakukoneet

Yritysblogi on yksi verkkosivuston tärkeimmistä osa-alueista. Se tuo eloa kokonaisuuteen ja antaa äänen yritykselle. Tarinoiden ja kuvien kautta tuotteet ja palvelut tulevat lähelle lukijaa.

Lue lisää

Nyt jos koskaan kannattaa satsata toimiviin verkkosisältöihin – miksi hyvät tekstit ovat tärkeitä?

Kun yritys kilpailee huomiosta hälinän keskellä, sanoilla on paljon valtaa. Näistä syistä tekstit kannattaa sijoittaa markkinointiviestinnän priorisointilistan kärkipäähän.

Lue lisää